MEETME

Wizyta do specjalisty

Kalendarz / harmonogram z dostępnymi terminami

Rezerwacja zasobów

Automatyzacja w CRM

OBSZARY ZASTOSOWAŃ


REZERWACJA ONLINE

Skróć czas na umawianie spotkań, uprość komunikację ze swoim menedżerem i dodaj dodatkowe udogodnienia swoim klientom! Dzięki aplikacji umówienie się na wizytę będzie bardzo proste.





REZERWACJA WIZYTY U fryzjera, LEKARZA, SPECJALISTY...

Idealne dla szeregu usług związanych z wyznaczaniem terminów.



REZERWACJA Z PŁATNOŚCIĄ

Aby zarezerwować spotkanie, zapisać się na webinarium lub inne wydarzenie, należy wpłacić zaliczkę. Po kliknięciu "prześlij formularz", klient przechodzi na stronę płatności, a miejsce za nim zostanie zaksięgowane po wpłynięciu środków na konto.




HARMONOGRAM ZAJĘĆ ONLINE

Wyświetlanie planu zajęć - harmonogramów - dla szkół, sekcji, kursów. Może służyć zarówno do zapoznania się, jak i do rejestracji. Nadaje się również do lekcji grupowych.




REJESTRACJA NA WYDARZENIA REGULARNE

Seminaria, kursy mistrzowskie, webinaria, spotkania tematyczne i wszelkie inne cykliczne wydarzenia - zorganizuj wygodną rejestrację uczestników poprzez aplikację. W razie potrzeby liczbę uczestników można ograniczyć.



KRÓTKOTERMINOWy wynajem ZASOBÓW: SAMOCHODY, MIESZKANIA, SALI KONFERENCYJNE

Zawsze aktualna informacja o dostępności zasobu. Wygodne dla klientów, co zwiększa poziom konwersji.
Szybkie efekty bez długotrwałych ustaleń i rozmów.




ZOBACZ JAK SZYBKO, PROSTO I WYGODNIE TO:


JAK TO DZIAŁA?

Zaprezentujemy na spotkaniu OnLine jak zorganizować rezerwacje terminów na Bitrix24! Konsultacja darmowa.

KALENDARZ dostępnych terminów

Zidentyfikuj pracowników, którzy są odpowiedzialne za spotykania z klientami - menedżerów sprzedaży, opiekunów klientów itp.

Do każdego z nich zostaną dodane dwa kalendarze:

  • Kalendarz dostępnych okien czasowych. W tym kalendarzu pracownik zaznacza czas, w którym może odbywać spotkania.
  • Kalendarz zarezerwowanych terminów, który wypełnia się w momencie dokonania rezerwacji.





WYGODNY FORMULARZ REZERWACJI (WIZYTy, ZASóbu)

Wypełniając formularz na stronie internetowej lub przez bezpośredni link, klient ma możliwość wybrania dowolnego dogodnego dla niego czasu z proponowanych terminów (które zostały wcześniej określone przez menedżera).




ODPOWIEDZI AUTOMATYCZNE

Po wypełnieniu formularza klient automatycznie otrzymuje potwierdzenie umówienia się na wizytę, a później, gdy zbliża się zarezerwowany termin, przypomnienie.


PROCES automatyzacji w CRM

Gdy klient wypełnia formularz, uruchamia się proces, który:

  • wysyła potwierdzenie rejestracji z informacją do spotkania
  • tworzy zadanie dla menedżera, na kalendarzu którego nastąpiła rezerwacja
  • tworzy wydarzenie na kalendarzu, aby aplikacja poznała, że ​​termin jest zajęty (termin znika z kalendarzu rezerwacji).

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!  

Nie bój się i nie odkładaj wdrożenia automatyzacji w swojej firmie. Z przyjemnością Ci w tym pomożemy.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies