
Bitrix24: Biznes-Start
Zestaw z 9 niezbędnych opcji do rozpoczęcia aktywnej pracy w CRM. Idealny dla małych i średnich firm!
Integracja synchronizacji danych pomiędzy Symfonia a Bitrix24.
Aplikacja do Bitrix24, która pozwala zarządzać i kontrolować wydatki finansowe na podróże służbowe pracowników.
Rozwiązanie do organizacji przetwarzania dokumentów oraz faktur przychodzących i wychodzących
Przykład wdrożenia on-premise wersji Bitrix24 dla międzynarodowego holdingu świadczącego usługi dla franczyzobiorców.
Przykład wdrożenia i zastosowania kompleksowego rozwiązania z automatyzacją procesów pracy (sprzedaż, połączenie, obsługa klienta, zbieranie danych analitycznych i więcej).
Tworzenie ekosystemu dla firmy - organizowanie komunikacji między pracownikami i innych procesów wewnętrznych online na jednej platformie.
Przykład automatyzacji dostarczania zamówień za pomocą Bitrix24 i aplikacji "Google Mapy" dla sklepu internetowego.
Przykład automatyzacji sprzedaży i przekazania projektów do wdrożenia w Bitrix24 dla firmy informatycznej świadczącej kilka rodzajów usług.
Gotowe rozwiązanie do planowania wyjazdów i wizytu klientów
Automatyzacja zarządzania dokumentami w Bitrix24 - Przykład konfiguracji przepływu dokumentów dla 76 firm w jednym portalu Bitrix24. Przetwarzanie dokumentu w grupie firm. Specjalny odpowiedzialny za każdy rodzaj przychodzących dokumentów.
Migracja do Bitrix24, synchronizacja z usługą rezerwacyjną, generowanie voucherów i niestandardowych raportów w CRM, planowanie wyjazdów wewnętrznych i wydarzeń, partnerzy dostępni na mapie w CRM.
Automatyzacja sprzedaży usług doradczych w zakresie finansów, szybkie generowanie dokumentów
Gotowe rozwiązanie to zestaw specjalnych ustawień CRM, które są automatycznie instalowane za pośrednictwem pliku na portalu Bitrix24.
Organizacja pracy przedstawicieli handlowych, dział sprzedaży i obsługi serwisowej.
Wyświetlanie platform reklamowych i reklamodawców na mapie w CRM agencji reklamowej oraz automatyczne wysyłanie oferty handlowej
Historia o maksymalnej automatyzacji procesów pracy z fakturami: od rejestracji po raportowanie i transfer do archiwum
Identyfikacja firmy przez ID i stworzenie bazy danych projektów. Znając identyfikator klienta, możeszskrócić czas ręcznego rejstrowania. Informacje o projektach związanych z firmą klienta sautomatyzacja sprzedaży i prac projektowych
Wizualizacja kontrahentów na mapie z funkcjami planowania tras i wyznaczania odpowiedzialnych menedżerów dla poszczególnych regionów
Karty pracownicze, historia interakcji, dokumenty od organów zewnętrznych, przechowywanie dokumentów personela, lejek wynajęcia
Planowanie i budowanie trasy do klienta, bezpośrednio z CRM. Wszystkie obiekty CRM na mapie. Trasy
Tworzenie i dystrybucja zadań, przechowywanie dokumentów projektowych, crm dla projektów, interakcje pracowników, kalendarz
Zestaw narzędzi, który pomoże w organizacji wydarzenia: rozdzielić zadania dotyczące przygotowywania pomiędzy osoby odpowiedzialne, zaprosić wszystkich uczestników i o niczym nie zapomnieć!
Rozwiązanie to przeznaczone jest dla organizacji grup studenckich oraz stworzenia harmonogramu zajęć tych grup, a także planowania zajętości wykładowców i sal wykładowych.
Komunikuj się z klientem za pośrednictwem sieci społecznościowej (Facebook, Instagram), komunikatora internetowego (WhatsApp, Telegram), czatu (czat online), korzystaj z formularza CRM i funkcji telefonu zwrotnego.
Otrzymasz skonfigurowany CRM do pracy z usługami z pomocą rezerwacji zasobów.
Fryzjer, myjnia samochodowa lub organizacja świąt - rozwijaj dowolny biznes z Bitrix24!
Dostosujemy szablony dokumentów w zależności od wymagań i zadań, a dane firmy oraz dane klientów zostaną automatycznie zastąpione we właściwych miejscach dokumentu w wymaganym formacie, eliminując błędy i oszczędzając czas pracowników.
Zapoznanie pracownika z firmą wraz ze stopniowym automatycznym przechodzeniem według etapów oraz jednoczesne przyswajanie narzędzi Bitrix24
Dodaliśmy możliwość zapisywania wszystkich szczegółów spotkań, zawsze miej pod ręką ich historię.