
Bitrix24: Biznes-Start
Zestaw z 9 niezbędnych opcji do rozpoczęcia aktywnej pracy w CRM. Idealny dla małych i średnich firm!
Zestaw z 9 niezbędnych opcji do rozpoczęcia aktywnej pracy w CRM. Idealny dla małych i średnich firm!
Program partnerski to szybki i efektywny sposób na zwiększenie sprzedaży usług za pomocą wdrożenie naszych funkcjonalnych i przydatnych aplikacji.
Przewodniki i artykuły, które pomogą Ci używać i instalować aplikacje dla Bitrix24
Na filmie pokazaliśmy:
- jak rezerwować spotkania za pomocą integracji kalendarza Bitrix24
i naszego modułu.
Na filmie pokazaliśmy jak:
1. Zbierać zgłoszenia serwisowe (lub techniczne), tickety.
2. Skonfigurować etapy procesu, kolejkowanie, ustalanie priorytetów
3. Dodawać zadania dla osób trzecich
4. Wyszukiwać i filtrować zgłoszenia
Na filmie pokazaliśmy:
1) Podlączenie SIP
2) Jak ustawić centrale zapowiedzi w języku polskim podczas połączenia telefonicznego wraz z kolejkowaniem połączeń?
3) Odpowiedzieliśmy również na pytania użytkownika Bitrix24
Naszą specjalna oferta przy zakupie Bitrix24 to:
- szkolenia - GRATIS
- wsparcie - GRATIS
- rozszerzenia - GRATIS
- zniżki na usługi powiązane
Krótko o programie webinaru:
Krótko o programie webinaru:
1) Jak i gdzie przechowywać pliki;
2) Jakie są narzędzia do pracy z plikami w Bitrix24;
3) Jak ustawić różne poziomy uprawnień dla użytkowników;
4) Aplikacja "Archiwum" - rozwiązanie dla rozszerzonego przetwarzania dokumentów;
5) Jak rejestrować dokumenty przychodzące;
6) Jak dodać opis dokumentu;
7) Jak zorganizować wygodne i SZYBKIE wyszukiwanie w archiwum (według nadawców, dat, tagów czy typów dokumentów)
Krótko o programie webinaru:
1) Jakie są sposoby i narzędzia do automatyzacji działań i procesów w Bitrix24;
2) Gdzie mogę znaleźć i jak działają standardowe procesy biznesowe w Bitrix24;
3) Jak tworzyć proste workflows;
4) Jak zautomatyzować proces za pomocą reguł automatyzacji;
5) Jak pracować w projektancie procesów biznesowych w Bitrix24;
6) Przeanalizujemy i skonfigurujemytypowe, najczęściej używane reguły automatyzacji w procesach (ich ustawienia).
Krótko o programie webinaru:
1) Jak połączyć różne kanały komunikacji z CRM;
2) Jak skonfigurować lejek sprzedażowy;
3) Jak dostosować widok karty klienta i dodać własne pola;
4) Jak zaimportować bazę klientów;
5) Jak nadać uprawnienia w CRM wśród pracowników;
6) Jak zautomatyzować proces za pomocą reguł automatyzacji;
7) Jak tworzyć szablony dokumentów w CRM (fakturę, ofertę handlową);
8) Jak korzystać z raportów w CRM i tworzyć własn
Konsultacja jest zawsze bezpłatna. Proszę, daj nam znać, jeśli potrzebujesz pomocy